Klachten ??

Alhoewel we het ons niet kunnen voorstellen dat er klachten zijn kan het natuurlijk altijd gebeuren dat u niet zo blij bent met een artikel of met onze service.
Bij voorbaat alvast onze excuses
En u heeft geluk......we zijn heel erg aardig, zullen niet blaffen en zeker niet bijten en zullen proberen er met u uit te komen en een passende oplossing zoeken. 

Belangrijk is om de klacht even aan ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kaky.nl.  U mag natuurlijk ook altijd even bellen, we vinden dat altijd gezellig,  naar 06-50811169 waar we u dan gaan vertellen om de klacht even te mailen zodat we dan samen alles zwart op wit hebben staan wat er is besproken en dat er geen onduidelijkheden zullen ontstaan.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.   info@webwinkelkeur.nl

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Deze website gebruikt cookies om het aantal bezoekers te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.