info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

RETOUR, GARANTIE & KLACHTEN

RETOUR

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na de annulering heeft u nogmaals 14 dagen om u product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan KAKY.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kaky.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag ZSM maar zeker binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.


Uitzonderingen retourneren
Goederen en/of specials die worden besteld en/of geproduceerd speciaal in opdracht van de koper kunnen niet worden geruild.

itleg: onder goederen en specials die in opdracht van de klant worden besteld en/of geproduceerd bedoelen we items die niet op onze webshop staan en speciaal in opdracht van de klant worden besteld. Tevens geld dit ook voor items die in opdracht van de klant worden geproduceerd. Wanneer dit van toepassing is zal dit duidelijk vermeld staan bij het desbetreffende artikel.

 

GARANTIE

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.



KLACHTEN

Alhoewel we het ons niet kunnen voorstellen dat er klachten zijn, kan het natuurlijk altijd gebeuren dat u niet zo blij bent met een artikel of met onze service. Bij voorbaat alvast onze excuses. En u heeft geluk, we zijn heel erg aardig. We zullen niet blaffen en zeker niet bijten en zullen proberen er samen met u uit te komen en een passende oplossing zoeken. 

Belangrijk is om de klacht aan ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kaky.nl.  U mag natuurlijk ook altijd even bellen, we vinden dat altijd gezellig. U kan ons bereiken op 06-50811169. Tijdens het telefoongesprek zullen we vragen om de klacht even te mailen zodat we dan samen alles zwart op wit hebben staan wat er is besproken en dat er geen onduidelijkheden zullen ontstaan.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Mail: info@webwinkelkeur.nl

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

KLEUREN
De op de website van KAKY.nl weergegeven kleuren zijn bij benadering en de weergave hiervan is in sterke mate afhankelijk van de kwaliteit van het door u gebruikte beeldscherm en de grafische mogelijkheden van uw computer.

 

Deze website gebruikt cookies om het aantal bezoekers te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies